Skip to main content

مرجع ابزارهای چاپ و تبلیغات در ایران

  • خشک کن درایر چاپ سیلک

خشک کن درایر چاپ سیلک

درایر یا خشک کن چاپ سیلک مناسب چاپ رنگهای روی لباس از قبیل پلاستیزول ، اورینت ، برداشت و دیگر رنگ های پایه آب و پایه روغن  با قابلیت سفارشی سازی درانواع سایزهای کاربردی با قدرت های مختلف


مشخصات فنی دستگاه

خشک کن درایر چاپ سیلک
  • طول کل دستگاه 4متر
  • عرض کل دستگاه 100سانتیمتر
  • طول کوره 3متر
  • عرض نوار نقاله 80سانتیمتر
  • کارگیر جلو 70سانتیمتر
  • خروجی بعد کوره 30سانتیمتر
  • گرمایش با 12 المنت صنعتی 1000 وات – برق ورودی سه فاز
  • دارای اینورتر کنترل سرعت نوار نقاله
  • مجهز به سیستم گردش هوای داخل مخزن با کنترل میزان باد
  • سنسور الکترونیکی برای تنظیم دمای داخل مخزن
  • دو جداره برای جلوگیری از هدر رفت گرما
  • نوار نقاله نسوز و ضد سایش
  • مناسب خشک کردن رنگهای چاپ روی نایلون و مقوا کارتن پلاست و...

خشک کن درایر چاپ سیلک


ویدیوی دستگاه ها

راه اندازی کارگاه چاپ سیلک

برای راه اندازی کارگاه چاپ سیلک چه چیزهایی نیاز داریم ؟
  • سوالات متداول این دستگاه


سرعت خشک کردن دستگاه خشک کن سیلک چقدر است؟

دستگاه خشک کن چاپ سیلک دارای سیستم کنترل سرعت حرکت نوار نقاله و کنترل دمای داخل مخزن میباشد که با توجه به میزان سایز طرح چاپی شما و میزان حجم رنگ روی مدیای چاپی و میزان رنگ پذیری جنس چاپی قابل تنظیم میباشند.طبیعتا خشک کن های با طول بلندتر از سرعت بیشتری برای خشک کردن مدیای چاپی بهره مند میباشند.

آیا با برق خانگی تکفاز میتوان درایر چاپ سیلک را راه اندازی نمود؟

بله با برق خانکی تکفاز میتوان این خشک کن ها را راه اندازی نمود. کنتور برق خانگی تکفاز 25آمپر میباشد.برای اطمینان از بهره وری بالاتر میتوان از فیوز کنتور های خانگی را از 25آمپر به 32 آمپر تغییر داد. و کابل برق 2در6 را مستقیم از کنتور برق به تابلوی برق خشک کن متصل نمود. فقط درایر چاپ لباس احتیاج به برق سه فاز دارد.

خشک کن های چاپ سیلک توانایی خشک کردن چه رنگ هایی را دارند؟

خشک کن ها اصولا توانایی خشک کردن رنگهای چاپ سیلک نظیر رنگهای پی وی سی ، پلی اتیلن ، اورینت ، انواع بیس های پی وی سی ، رنگ های PP ، پیگمنت ، بیس های واتر بیس ، رنگهای dyo و.. را دارند. و درایر چاپ لباس توانایی خشک کردن رنگ های پلاستیزول ، برداشت و... را دارد.

  • سوالات متداول


گارانتی و پشتیبانی دستگاه چاپ سیلک شرکت تک پک چگونه است؟

دستگاه های شرکت تک پک از گارانتی یکساله قطعات الکترونیکی و همچنین پشتیبانی دائم برخوردار میباشد. تمامی قطعات دستگاه معتبر بوده و از نمایندگی داخل کشور برخوردار میباشد. همچنین دستگاه دارای عیب یاب هوشمند میباشد که تشخیص اشکال را بسیار آسان میکند و نیاز به حضور تکنسین تعمیرات شرکت در محل شما نمیباشد درصورت بروز مشکلات احتمالی میتوانید با کارشناسان ما درمیان بگذارید تا بصورت تلفنی و آنلاین توسط خود شما مشکل را رفع کنند و در زمان و هزینه خود صرفه جوئی کنید.

چرا از دستگاه چاپ سیلک استفاده کنیم؟

در درجه اول با توجه به بالا بودن تیراژ چاپ روزانه روش های سنتی چاپ از لحاظ نیروی انسانی نمیتواند پاسخگوی نیاز یک چاپ خانه چاپ سیلک باشد. همچنین سطح کیفیت چاپ به دلیل یک دست کشیدن کاردک و اسکوئیجی با فشار ثابت و زاویه ثابت کاردک اسکوجی با توجه به میزان تنظیم سرعت سیستم رفت و برگشت کمپلت چاپ طبق انتخاب کاربر برای مدیاهای مختلف چاپی نسبت به روش دستی که امکان یک میزان بودن تمامی چاپ ها را ندارد خیلی بالاتر میباشد.مورد بعدی کم کردن نیروی انسانی بکار برده شده در روند چاپ میباشد که از هزینه تمام شده چاپ با توجه به میزان رقابتی بودن قیمت چاپ در بازار میکاهد.

این دستگاه بر روی چه اجسامی می تواند چاپ انجام دهد ؟

این دستگاه مناسب برای چاپ روی انواع سطوح صاف از قبیل نایلون نایلکس،ساک دستی پارچه ای اسپان باند ، انواع گونی متقال و پلی پروپلن ، کارتن پلاست ، انواع مقوا ( جعبه پیتزا، جعبه کفش ، ساک دستی کرافت و...) ، چاپ انواع تقویم و سر رسید ، چرم ، شیشه ، و... میباشد.

Untitled lebs 

کیفیت چاپ در دستگاه t1400 چگونه است؟ :

کیفیت چاپ سیلک در هر نوع از دستگاه ها عمدتا به میزان مهارت کاربر در انتخاب - توری مناسب با جنس مدیای چاپی و رنگ مورد استفاده - رنگ مناسب برای جنس چاپی - ساخت صحیح کلیشه چاپ سیلک و.. برمیگردد. این مدل از دستگاه امکانات کیفیتی از قبیل - سرعت رفت برگشت سیستم چاپ - سیتسم کنترل فشار و زاویه کاردک و اسکوئیجی - تاخیر برگشت کاردک روکش را که در کیفیت چاپ در شرایط مختلف میتوانند دخیل باشند را داراست.

رنگهای چاپ مورد مصرفی:

اصولا در دستگاه چاپ سیلک ماننده دستگاه های چاپ دیجیتال از رنگ بخصوصی برای چاپ استفاده نمیشود و با توجه به نوع جنسی که روی آن چاپ انجام میشود نوع رنگ چاپ سیلک مشخص و انتخاب میشود که معمولا در این حرفه از رنگهای -پی وی سی - پلی اتیلن - اورینت - پیگمنت - انواع بیس ها و افزودنی های آن - پلاستیزول - مارابو- سریکول - رنگ PP و... استفاده میشود

آموزش کار با دستگاه چاپ سیلک:

در مجموعه تولید و چاپ تک پک بعد از خرید ماشین آلات چاپ سیلک و خشک کن چاپ سیلک آموزش لازم از نحوه ساخت کلیشه و شابلون چاپ سیلک تا نحوه استفاده از دستگاه چاپ سیلک و بستن شابلون روی فکی های دستگاه و تنظیم اندازه چاپ و ضرب چاپ و همچنین تنظیم سرعت چاپ و نحوه چاپ اتوماتیک زماندار و نحوه چاپ سیلک نیمه اتوماتیک با پدال آموزش کامل داده میشود و همچنین با توجه به آپشن های بیشتر دستگاه کلیه موارد در منوهای دستگاه توضیح کامل داده میشود. و همچنین مشتریان عزیز میتوانند از مشاوره کارشناس های ما جهت نحوه بازاریابای و فروش و همچنین نحوه تامین مواد اولیه با قیمت مناسب در بازار و انتخاب رنگهای مناسب برای مدیا های مختلف چاپی بهره مند شوند.

بازار کار چاپ سیلک و درآمد آن چگونه است؟

 gg

در سالهای اخیر با در نظر گرفتن توجه بیشتر به اهمیت تبلیغات در فروش و همچنین تبلیغات ماندگار و اهمیت برند سازی علاوه بر کسب و کار های بزرگ کسب و کارهای کوچک هم به انجام تبلیغات روی آورده اند و از اهمیت این کار مطلع شده اند. یکی از شاخه های مهم تبلیغات کالا بسته بندی کالا و طراحی و اطلاعات درج شده و میزان آگاهی رسانی به مشتری میشباشد. چاپ سیلک با توجه به اینکه عمدتا روی کالاهای مصرفی از قبیل نایلون نایلکس ساک دستی تبلیغاتی انواع کارتن و جعبه ، چرم، سررسید تقویم شیشه ، چوب ، کارت عروسی و... انجام میپذیرد همیشه امکان تمدید سفارش مشتری میباشد و تمام خریداران خدمات چاپ شما به بانک مشتریان دائمی شما افزوده میشوند که از این رو چاپ سیلک یکی از شغل های پردرآمد محسوب میشود.

چاپ سیلک چیه و چه کاربردی داره؟

چاپ سیلک یک نوع چاپ بوسیله شابلون هست که کاربرد زیادی داره و روی سطوح صافی و برش خورده ای که امکان چاپ دیجیتال یا روشهای چاپ خیلی پرتیراژ وجود نداره میشه چاپ زد. مثل نایلون فروشگاهی ، ساک دستی، انواع مقوا و جعبه مثل جعبه کفش ،جعبه پیتزا،جعبه و کارتن انواع محصولات صنعتی و کارخونه ها ، هدایای تبلیغاتی مث آفتابگیر خودرو،تقویم،سر رسید، انواع گونی های محصولات کشاورزی و صنعتی مث گونی برنج و کیسه های مواد صنعتی، روی چرم،روی کارتن پلاست ، قطعات پلاستیکی فلزی و صنعتی، شیشه و...

  • اگر نیاز به مشاوره و خرید این محصول دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.