Skip to main content

مرجع ابزارهای چاپ و تبلیغات در ایران

  • مقایسه دستگاه های چاپ سیلک و کاربرد های آنها

مقایسه دستگاه های چاپ سیلک و کاربرد های آنها

دستگاه های تولید شده در ماشین سازی تک پک اعم از مدل های t1400 و w400  و p900 همگی بصورت پایلوت در سایز 50*70 سانتیمتر ساخته میشوند که کلیه امکانات آنها تقریبا یکی میباشد و از قطعات مشابه در ساخت آنها استفاده میشود . ولی با توجه به پلتفرم ساخت بعضی دستگاه ها از قطعات بیشتری تشکیل شده اند و کاربرد متفاوتی نسبت به هم دارند

  • تفاوت دستگاه t1400  و w400 :

هر دوی این دستگاه ها از قطعات مشابه بهرمند هستند  روش چاپ در دستگاه چاپ سیلک t1400 بعد از صادر کردن فرمان چاپ توسط پدال یا تایم به این صورت میباشد که میز دستگاه بسمت بالا حرکت کرده و به سطح شابلون میرسد و عملیات کشیدن اسکوئیجی انجام میوشد و بعد از انتهای چاپ میز بسمت پایین میآید و کاربر میتواند جنس چاپ شده را برداشته و جنس بعدی را جایگزین کند این پلتفرم یکی از قدیمی ترین پلتفرم های ساخت میباشد که به دلیل باز بودن دوطرف میز در امر سهولت انتقال جنس چاپی  برای اجسام بزرگ نسبت به میز چاپ مورد توجه برخی کاربران چاپ قرار دارد

دستگاه w400 که همواره در اکثر چاپ ها پیشنهاد شرکت میباشد برعکس پلتفرم دستگاه t1400  میباشد یعنی میز دستگاه بصورت ثابت قرار دارد و شابلون از بالا به پایین روی سطح کار مینشیند و عملیات چاپ شروع میشود. از نقاط قوت این پلتفرم میتوان به کنترل ارتفاع در این مدل از دستگاه چاپ سیلک اشاره کرد که با این امکانات میتوان اجسام قطور را که دارای ارتفاع مشخصی میباشند را به راحتی چاپ کرد زیرا در این مدل از دستگاه میله کروم دو طرف دستگاه که وظیفه بالا و پایین بردن سیستم شابلون و چاپ را دارد به مقدار اضافه رزوه شده است و به راحتی میتوان کمپلت چاپ را به بالا هدایت کرد . در دستگاه t1400 این مورد از ترمز مکانیکی (پیچ)پایین جک برای استپ میز نرسیده به سطح شابلون استفاده میشود که معمولا در این حالا همیشه جک زیر دستگاه تحت فشار میباشد . همچنین از دیگر مزایای دستگاه w400   استیبل تر بودن سیستم کاردک و اسکوجی به دلیل سوار بودن رو ی دو میله کروم و بلبرینگ sc  میباشد که حرکت ثابت تر و کم تکان تری نسبت به دستگاه تک بازوی t1400 دارد .

دستگاه چاپ سیلک
  • ویدویوی  دستگاه های W400 و T1400 و P900

تفاوت دستگاه چاپ سیلک w400 و p900 نوار نقاله ای :

مقایسه
دستگاه چاپ سیلک
  • دستگاه w400  و p900 نوار نقاله ای بصورت کامل از یک سیستم چاپ یعنی حرکت آسانسوری از بالا به پایین  بهره میبرند ولی دستگاه p900 سیستم حرکت نوار نقاله را در خود جای داده است که وظیفه ارسال جنس چاپی را زیر شابلون و بعد از آن انتقال به زیر خشک کن را دارد  از مزایای این مدل دستگاه چاپ سیلک همانطور که اشاره شد  انتقال  خودکار جنس چاپی به دستگاه خشک کن میباشد و نیاز نیست بعد از چاپ کاربر جنس چاپی را از روی سطح برداشته و درون دستگاه خشکن بگذراد و کاربر فقط وظیفه گذاشتن جنس چاپی را دارد . همچنین این دستگاه دکمه ای برای استپ کردن سیستم نوار نقاله را دارد که میتوان جلوی این دستگاه ایستاد و مانند دستگاه w400  نیز از آن استفاده کرد . یکی از از چالش های این نوع از دستگاه نداشتن سیستم وکیوم بعلت سوار بودن نوار نقاله روی میز آن میباشد که معمولا برای افرادی که روی اجسام سنگین نظیر کارتن پلاست و مقوا و گونی و قطعات صنعتی که دارای وزن به اندازه ای میباشند که چسبندگی رنگ شابلون توانایی  بلند کردن آنها را ندراد تفاوتی ندارد و به راحتی کار نجام میشود  و لی برای افرادی که روی نایلکس و اجسام سبک چاپ میکنند چاپ انجام میدهند نداشتن سیستم وکیوم یک چالش محسوب میشود که البته برای رفع این چالش روی دستگاه p900  از سیستم فنر تخت استفاده شده است و این چالش را برطرف کرده است .

راه اندازی کارگاه چاپ سیلک

برای راه اندازی کارگاه چاپ سیلک چه چیزهایی نیاز داریم ؟
  • سوالات متداول


گارانتی و پشتیبانی دستگاه چاپ سیلک شرکت تک پک چگونه است؟

دستگاه های شرکت تک پک از گارانتی یکساله قطعات الکترونیکی و همچنین پشتیبانی دائم برخوردار میباشد. تمامی قطعات دستگاه معتبر بوده و از نمایندگی داخل کشور برخوردار میباشد. همچنین دستگاه دارای عیب یاب هوشمند میباشد که تشخیص اشکال را بسیار آسان میکند و نیاز به حضور تکنسین تعمیرات شرکت در محل شما نمیباشد درصورت بروز مشکلات احتمالی میتوانید با کارشناسان ما درمیان بگذارید تا بصورت تلفنی و آنلاین توسط خود شما مشکل را رفع کنند و در زمان و هزینه خود صرفه جوئی کنید.

چرا از دستگاه چاپ سیلک استفاده کنیم؟

در درجه اول با توجه به بالا بودن تیراژ چاپ روزانه روش های سنتی چاپ از لحاظ نیروی انسانی نمیتواند پاسخگوی نیاز یک چاپ خانه چاپ سیلک باشد. همچنین سطح کیفیت چاپ به دلیل یک دست کشیدن کاردک و اسکوئیجی با فشار ثابت و زاویه ثابت کاردک اسکوجی با توجه به میزان تنظیم سرعت سیستم رفت و برگشت کمپلت چاپ طبق انتخاب کاربر برای مدیاهای مختلف چاپی نسبت به روش دستی که امکان یک میزان بودن تمامی چاپ ها را ندارد خیلی بالاتر میباشد.مورد بعدی کم کردن نیروی انسانی بکار برده شده در روند چاپ میباشد که از هزینه تمام شده چاپ با توجه به میزان رقابتی بودن قیمت چاپ در بازار میکاهد.

این دستگاه بر روی چه اجسامی می تواند چاپ انجام دهد ؟

این دستگاه مناسب برای چاپ روی انواع سطوح صاف از قبیل نایلون نایلکس،ساک دستی پارچه ای اسپان باند ، انواع گونی متقال و پلی پروپلن ، کارتن پلاست ، انواع مقوا ( جعبه پیتزا، جعبه کفش ، ساک دستی کرافت و...) ، چاپ انواع تقویم و سر رسید ، چرم ، شیشه ، و... میباشد.

Untitled lebs 

کیفیت چاپ در دستگاه t1400 چگونه است؟ :

کیفیت چاپ سیلک در هر نوع از دستگاه ها عمدتا به میزان مهارت کاربر در انتخاب - توری مناسب با جنس مدیای چاپی و رنگ مورد استفاده - رنگ مناسب برای جنس چاپی - ساخت صحیح کلیشه چاپ سیلک و.. برمیگردد. این مدل از دستگاه امکانات کیفیتی از قبیل - سرعت رفت برگشت سیستم چاپ - سیتسم کنترل فشار و زاویه کاردک و اسکوئیجی - تاخیر برگشت کاردک روکش را که در کیفیت چاپ در شرایط مختلف میتوانند دخیل باشند را داراست.

رنگهای چاپ مورد مصرفی:

اصولا در دستگاه چاپ سیلک ماننده دستگاه های چاپ دیجیتال از رنگ بخصوصی برای چاپ استفاده نمیشود و با توجه به نوع جنسی که روی آن چاپ انجام میشود نوع رنگ چاپ سیلک مشخص و انتخاب میشود که معمولا در این حرفه از رنگهای -پی وی سی - پلی اتیلن - اورینت - پیگمنت - انواع بیس ها و افزودنی های آن - پلاستیزول - مارابو- سریکول - رنگ PP و... استفاده میشود

آموزش کار با دستگاه چاپ سیلک:

در مجموعه تولید و چاپ تک پک بعد از خرید ماشین آلات چاپ سیلک و خشک کن چاپ سیلک آموزش لازم از نحوه ساخت کلیشه و شابلون چاپ سیلک تا نحوه استفاده از دستگاه چاپ سیلک و بستن شابلون روی فکی های دستگاه و تنظیم اندازه چاپ و ضرب چاپ و همچنین تنظیم سرعت چاپ و نحوه چاپ اتوماتیک زماندار و نحوه چاپ سیلک نیمه اتوماتیک با پدال آموزش کامل داده میشود و همچنین با توجه به آپشن های بیشتر دستگاه کلیه موارد در منوهای دستگاه توضیح کامل داده میشود. و همچنین مشتریان عزیز میتوانند از مشاوره کارشناس های ما جهت نحوه بازاریابای و فروش و همچنین نحوه تامین مواد اولیه با قیمت مناسب در بازار و انتخاب رنگهای مناسب برای مدیا های مختلف چاپی بهره مند شوند.

بازار کار چاپ سیلک و درآمد آن چگونه است؟

 gg

در سالهای اخیر با در نظر گرفتن توجه بیشتر به اهمیت تبلیغات در فروش و همچنین تبلیغات ماندگار و اهمیت برند سازی علاوه بر کسب و کار های بزرگ کسب و کارهای کوچک هم به انجام تبلیغات روی آورده اند و از اهمیت این کار مطلع شده اند. یکی از شاخه های مهم تبلیغات کالا بسته بندی کالا و طراحی و اطلاعات درج شده و میزان آگاهی رسانی به مشتری میشباشد. چاپ سیلک با توجه به اینکه عمدتا روی کالاهای مصرفی از قبیل نایلون نایلکس ساک دستی تبلیغاتی انواع کارتن و جعبه ، چرم، سررسید تقویم شیشه ، چوب ، کارت عروسی و... انجام میپذیرد همیشه امکان تمدید سفارش مشتری میباشد و تمام خریداران خدمات چاپ شما به بانک مشتریان دائمی شما افزوده میشوند که از این رو چاپ سیلک یکی از شغل های پردرآمد محسوب میشود.

چاپ سیلک چیه و چه کاربردی داره؟

چاپ سیلک یک نوع چاپ بوسیله شابلون هست که کاربرد زیادی داره و روی سطوح صافی و برش خورده ای که امکان چاپ دیجیتال یا روشهای چاپ خیلی پرتیراژ وجود نداره میشه چاپ زد. مثل نایلون فروشگاهی ، ساک دستی، انواع مقوا و جعبه مثل جعبه کفش ،جعبه پیتزا،جعبه و کارتن انواع محصولات صنعتی و کارخونه ها ، هدایای تبلیغاتی مث آفتابگیر خودرو،تقویم،سر رسید، انواع گونی های محصولات کشاورزی و صنعتی مث گونی برنج و کیسه های مواد صنعتی، روی چرم،روی کارتن پلاست ، قطعات پلاستیکی فلزی و صنعتی، شیشه و...

  • اگر نیاز به مشاوره و خرید این محصول دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.